Dagje met de snowscooter

31 december 2018 - Lake Louise, Canada

Vanochtend werden we om 8 uur opgehaald. Flinke rit naar het plaatsje Golden in de middel of nowhere. De snowscooters stonden al klaar en na wat uitleg ready to go. Ronald als een volleerd motorrijdrr achter het stuur en ik achterop. We vallen in herhaling maar wat een geweldige trip. Door het bos, door de bergen, langs redelijk steile stukken en dan weer door hele smalle bospaadje. En dat alles in een gigantische witte wereld. Een rit van vier uur dus wel inspannend. En of het nou door de inspanning kwam, door onervarenheid, door teveel in de bocht hangen of juist door teveel tegenhangen, we zijn twee keer onderuit gegaan in een bocht. Gelukkig was er meer dan voldoende sneeuw om in weg te zakken dus niets bezeerd. We hebben dit al eerder gedaan in Lapland maar dat was toch een andere ervaring. Dit was GEWELDIG!!!! Lunch in de sneeuw met een soepje en broodje hamburger, de omgeving maakt wederom dat alles smaakt. Rond half 4 terug naar Banff waar we rond half zes aankwamen. Nu wachten op ons Indiaas diner dat waarschijnlijk prima gaat smaken. Johan de foto's en video moet je maar even op Facebook belijken!

1. Johan:
    31 december 2018
    Dat op de snowscooter zal zeker weer een geweldige ervaring zijn geweest. Ik herinner het mij nog vanuit Lapland. Geweldig was dat en inderdaad met al die sneeuw is het net of je in een kerstkaart rijd. Wat is het toch leuk zo te lezen dat het echt genieten is voor jullie. Snel maar weer een BBR meeting regelen om de verhalen van je te horen Jenny. De foto’s op Facebook heb ik gezien. Heel mooi maar jullie zullen ongetwijfeld veel meer foto’s gemaakt hebben......... Geniet nog maar lekker van jullie mooie trip terwijl wij ons voor gaan bereiden op het inluiden van weer een nieuw jaar.
  2. Nel van Rijswijk:
    31 december 2018
    Weer een mooie ervaring. Fijne jaarwisseling. Wij doen het met een beetje regen, maar niet koud.
    Nog fijne dagen en tot het volgend jaar.Liefs.
  3. Karin Van Rijswijk:
    31 december 2018
    Wat een gave reis toch weer. Gek idee dat jullie in een hele andere wereld zijn. Wij eten hier een oliebol en luisteren naar de top 20000 die net zoals jullie reis veel te snel gaat. Heel veel plezier en nog en wellicht tot straks op FaceTime tijdens onze jaarwisseling 🎆🍾