Banff

30 december 2018 - Lake Louise, Canada

Even een kort stukje, zonder foto's, want we hebben geen gratis internet........ vandaag klein stukje gereden vanuit lake Louise, 60 km en dat was maar goed ook. Ontzettend veel sneeuw dus flink oppassen op de weg. Banff is een leuk stadje, met veel winkels en veel restaurantjes. Het is ook behoorlijk druk maar wel gezellig. We kijken bij het grote fairmont hotel wat eruit ziet als een kasteel. We eten wat, checken in bij ons hotel en gaan daarna naar de banff upper hotsprings. Maar het is daar zo belachelijk druk dat we er maar vanaf zien. We wandelen wat door het stadje, kijken veel winkels en gaan wat eten. Lekkere ontspannen dag. Morgen hele dag op pad met de snowscooter, zin an!
Van reisblog naar fotoboek
Laat een prachtig fotoboek afdrukken van je verhalen & foto's. Al vanaf € 21,95.
reisdrukker.nl

1. Johan:
    30 december 2018
    Jullie zijn dus niet de enigste toeristen die deze mooie reis maken. Want erg mooi lijkt het mij wel. Jammer dat er bezuinigd moet worden op internet waardoor wij verstoten worden om mooie foto’s doorgestuurd te krijgen..... Ik zie graag tzt het foto-album!!
  2. Nel van Rijswijk:
    30 december 2018
    Zo'n dag rustig aan is ook wel fijn, want morgen met de snowscooter zal ook wel spannend en mooi worden.Alvast veel plezier.
  3. Karin Van Rijswijk:
    30 december 2018
    Have fun op de sneeuwscooter en belachelijk dat er zoveel toeristen zijn! Ik zou bij thuiskomst een klacht indienen 🤣